
strony internetowe w połączeniu z wciąż wzrastającym znaczeniem socialmediów dają potężne narzędzie promocji wizerunku marki
Strona www to zdecydowanie najszybsza i najefektywniejsza forma promocji i docierania z informacją. To również potencjalnie najtańszy sposób dotarcia z przekazem do konkretnej grupy docelowej, nieograniczona jak w przypadku druków ich nakładem.
To także najbardziej dynamiczna forma reklamy, gdzie jej formę wytycza wciąż rozbudowujący się rynek urządzeń umożliwiających dostęp do tej formy prezentacji oraz obszar medialny, gdzie treść w krótkim stosunkowo okresie czasu straciła na znaczeniu na rzecz formy jej prezentacji, na rzecz krótkich haseł i coraz częściej zapadającej w pamięć grafiki. I gdyby nie potrzeba budowania logicznej i skutecznej treści dla robotów indeksujących, strony internetowe przybrały by formę krótkich, łatwo zapamiętywanych i odbieranych prezentacji.
Wdrażamy strony www z projektem analizowanym i tworzonym od podstaw z uwzględnieniem wymogów i wskazówek zleceniodawcy oraz grupy docelowej. W przygotowany w ten sposób schemat wdrażamy system zarządzania treścią by umożliwić samodzielną modyfikację jego zawartości właścicielowi. System CMS dobierany jest w zależności od potrzeb - oparty na licencji GPL lub dedykowany.
cms - system zarządzania treścią
Wszystkie zaprojektowane i wdrożone strony internetowe oparte są na systemie zarządzania treścią. System CMS jest oprogramowaniem, za pomocą którego jesteś w stanie samodzielnie na bieżąco uaktualniać dane zamieszczone w obrębie swojej witryny internetowej.
Projektowanie stron internetowych z systemem CMS nie wymaga od osoby obsługującej witrynę znajomości technik tworzenia stron, wystarczy podstawowa wiedza z zakresu posługiwania się jakimkolwiek edytorem tekstu.
System CMS niejednokrotnie pozwala również na modyfikację wyglądu strony, rozmieszczenia poszczególnych elementów, sposobu ich wyświetlania czy pełnionych funkcji.
Daje możliwość eksperymentowania ze słowami kluczowymi, opisem serwisu, jego tytułem - dla całej witryny lub poszczególnych stron, w celu uzyskania możliwie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.

W zależności od charakteru zlecenia metodyka wdrażania strony internetowej powinna wiązać się z podjęciem działań:
- Przyjęcie założeń i celów realizowanego projektu. Jest to kluczowa kwestia pozwalająca na wstępne obranie konceptu zarówno graficznego, formy przekazu oraz merytorycznego z uwzględnieniem warstwy leksykalnej.
- Przyjęcie briefu od klienta zawierającego kompletny zakres przekazywanych za pośrednictwem projektowanej strony www danych - treści oraz materiału ilustracyjnego. Brief pozwala na budowę logicznej i łatwej w dostępności przez użytkownika struktury rozłożenia treści.
- Zmakietowanie projektu na potrzeby wizualizacji briefu (wireframes).
- Projekt graficzny wraz prototypowaniem na podstawie wireframes.
- Wypełnienie prototypu danymi. W zależności od charakteru zlecenia - prototyp wersjonowany na potrzeby testów A-B.
- Poddanie prototypów testom UX oraz poprawki merytoryczne nanoszone przez copywritera i SEO.
- Wdrożenie prototypu w CMS - warstwa frontowa i warstawa zarządzania zawartością.
- Wdrożenie narzędzi analitycznych. Na bazie analizy zgromadzonych danych zdarza się nanoszenie zmian i praca z wdrożonym już projektem. Często dostosowanie się zawartością do odbiorcy wymaga sukcesywnej pracy oraz dokonywania drobnych korekt - wizualnych lub merytorycznych.
Koszt realizacji
Czas oraz koszt realizacji jest indywidualną kwestią, na którą składa się tak wiele czynników, iż trudno jednoznacznie oszacować te wartości.
W zależności od typu realizacji, czasu potrzebnego na wdrożenie założeń, a co za tym idzie kosztów z nim związanych, za podstawowe wytyczne strony www podczas realizacji zamówienia, obok sugestii zlecającego przyjmujemy:
- Dbałość o estetykę i każdy szczegół z punktu widzenia użytkownika i robotów indeksujących.
- Bezproblemową obsługę wersji mobilnej strony www.
- Obsługę pingowania każdej z podstron w celu maksymalnie szybkiej jej indeksacji przez roboty internetowe.
- Odpowiednią prezentację strony w socialmediach po udostępnieniu jej adresu url.
- Hierarchiczną strukturę i minimalizację kodu, odpowiednie opisy, nagłówki mając na względzie głównie pozycję w wyszukiwarkach.
Z uwagi na zróżnicowanie oczekiwań klienta przebieg powyższego procesu ma charakter znacznie zróżnicowany.
Wszystkie realizowane i wdrażane strony internetowe bazują na silniku open source i są oparte o indywidualne, dedykowane każdej realizacji konstrukcje. Motywy (szablony) nie są wykorzystywane, wykupowane i nie podejmujemy się przerabiania komercyjnych szablonów dostępnych np. poprzez serwis TemplateMonster. Daje to możliwość w pełni panowania nad kodem i komfort szybkiego reagowania w przypadkach wymagających nanoszenia zmian. Nie są stosowane żadne rozwiązania typu "page builder" lub inne generatory treści, pozwala to na uniknięcie zaśmiecania kodu i niepotrzebnego obciążania go danymi.
Trzeba pamiętać, że gotowy szablon przewiduje wszystkie możliwe konstrukcje danych, jakie klient może wykorzystać integrując go ze stroną www, tym samym najczęściej większość zintegrowanych z szablonem skryptów nie jest w ogóle wykorzystywana, mimo to obciąża i komplikuje samą witrynę, jak i serwer.
podstawowa strona internetowa
od 7000.00 netto*
- projekt graficzny
- cms open source
- wprowadzenie danych (w ilości max. 1 dzień roboczy)
- dostosowanie panelu zarządzania
- integracja analityki
- podstawowa pomoc SEO
- hosting gratis przez 12 miesięcy
- wsparcie logistyczne
zaawansowana strona internetowa
od 12000.00 netto*
- rozbudowanie briefu klienta do zlecenia
- makietowanie i prototypowanie projektu
- projekt graficzny
- cms open source
- analizy SEO i UX
- wersjonowanie na potrzeby testów A-B wg. zapotrzebowania
- wprowadzenie danych (w ilości max. 1 dzień roboczy)
- dostosowanie panelu zarządzania
- integracja analityki
- podstawowa pomoc SEO
- hosting gratis przez 12 miesięcy
- wsparcie logistyczne
podstawowy sklep internetowy
od 12000.00 netto*
- projekt graficzny
- cms open source
- wprowadzenie danych (w ilości max. 1 dzień roboczy)
- dostosowanie panelu zarządzania
- integracja analityki
- podstawowa pomoc SEO
- hosting gratis przez 12 miesięcy
- wsparcie logistyczne
sklep internetowy PrestaShop
od 19000.00 netto*
- rozbudowanie briefu klienta do zlecenia
- makietowanie i prototypowanie projektu
- projekt graficzny
- silnik PrestaShop
- analizy SEO i UX
- wersjonowanie na potrzeby testów A-B wg. zapotrzebowania
- wprowadzenie danych (w ilości max. 1 dzień roboczy)
- dostosowanie panelu zarządzania
- integracja analityki
- podstawowa pomoc SEO
- hosting gratis przez 12 miesięcy
- wsparcie logistyczne
- sugestie prawne
* Badania UX, zlecenia z zakresu copywritingu, SEO oraz możliwych analityk nie są uwzględnione w kosztach podstawowych i wymagają indywidualnego szacowania czasu i kosztów nakładu pracy.
Każde zlecone działania dotyczące projektowania graficznego, prac programistycznych, jeśli nie są ustalone inaczej w indywidualnych przypadkach, podlegają rozliczeniu za godzinę pracy stałą stawką godzinową - 150.00 PLN netto/h.